Powered By Blogger

domingo, 2 de octubre de 2011

Mamaia mea

Grandmothers are just antique little girls.  ~Author Unknown





Azi 2 octombrie, mamaia ar fi implinit 83 de ani...insa acum mult timp a plecat “sus”, unde rautatile, inselaciunile, ipocrizia si aroganta nu isi gasesc locul.
Imi amintesc ca mereu spunea ca ziua ei aniversara e ca orice alta zi, o zi de la Dumnezeu, atat de modesta era! Insa, se bucura ca un copil pentru orice cadou simbolic ar fi primit, zambea mult si era fericita.
A fost persoana cea mai draga mie, care mi-a modelat caracterul si careia ii aseman prin blandetea si modestia dobandita.
A lasat un gol atat de imens incat in urmatorii ani ma simteam pierduta, parea ca nu mai am nici o identitate si ma simteam foarte singura...e poate asemanator cu golul ramas omenirii dupa moartea lui Michael Jackson( in perspectiva mea).
Imi este dor de ea, mult mult si imi amintesc in fiecare an de 2 octombrie...
Stia intotdeauna sa imi dea sfaturi intelepte si sa ma sprijine cu invatatul in sesiune, stia totul despre dinozauri si amoniti si tectonica globala si eram mandra de ea si ea de mine.


What children need most are the essentials that grandparents provide in abundance.  They give unconditional love, kindness, patience, humor, comfort, lessons in life.  And, most importantly, cookies.  ~Rudolph Giuliani

No hay comentarios:

Publicar un comentario