Powered By Blogger

viernes, 16 de marzo de 2012

Azi am chef de Vama Veche

  Era si este in continuare trupa mea favorita de la noi! Versurile sunt adevarate poeme iar ritmul si melodia ma "unge" pe suflet.

  Am descoperit Vama Veche relativ tarziu, prin 2004, la scoala de vara din Delta, pe ponton cand ne adunam seara sa ascultam muzica si sa discutam chestii irelevante.

 Trebuie sa recunosc ca facusem o adevarata pasiune pentru simpaticul Tudor Chirila. Il cunosc si pe actorul  Tudor dupa ce initial l-am descoperit pe solistul Tudor.
In anii studentiei  am mers la doar 3 concerte pana s-a rupt gasca...ce pacat!

  Azi am ascultat din nou piesele si mi se par nemuritoare, ar putea probabil rezista invincibile inca destui ani in societatea noastra Romaneasca.

  Consider ca Tudor este un individ super si talentat si boem, asta o spun din superficialitatea unei persoane care il stie de pe "sticla" si prin concerte..insa in 2005 mi-a semnat un autograf pe carnetul de student in Costinesti. Nu aveam altceva mai bun la indemana.
Stiu ca mi-a admirat notele si mi-a lasat un mesaj simpatic...pe care imi este dificil sa il uit.

Long Live Vama Veche!


Imi aduc aminte cand aveam 18 ani si a aparut piesa asta chiar in acea vara, cand tocmai intrasem la facultate si nu stiam ce ma asteapta, insa eram increzatoare. Ce fain era, ma regaseam complet in versuri...


.
Fericire e cand iti amintesti cat de fericit esti cand iubesti.



Si da: nu putea lipsi piesa asta!  si eu tot vara m-am indragostit!

No hay comentarios:

Publicar un comentario