Powered By Blogger

jueves, 25 de febrero de 2010

Inca mai sunt aceeasi visatoare

...aceeasi care am fost intotdeauna, cu toate ca acum in cantitati mai moderate. Visez cu ochii deschisi catre destinatii mai mult sau mai putin indepartate. Ultima locatie pe care "am pus ochii" este continentul negru, Africa, pe care aspir de ceva timp sa il vizitez.

Anul acesta ma gandeam ca nu voi merge in nici o parte, ci doar acasa, la Bucuresti, eventual la rude in Gorj, insa se pare ca pot surade din nou, imi pot face planuri de vacanta, am noi perspective prezente acum(profesionale) ce imi permit ca visurile mele sa existe!
Probabil vom merge in Ins.Canare, la Tenerife sau Palma de Canarias, si probabil in Elvetia sau Germania...mai este timp pana in august!

Uneori ca un vis sa se indeplineasca, e suficient sa il ai.( U. Zybura)

No hay comentarios:

Publicar un comentario