Powered By Blogger

lunes, 15 de febrero de 2010

Sunt triste ele...

Ele, animalele de la zoo! Sunt asa triste, cand le vezi in spatii inchise( chiar daca nu custi, ca in Bucuresti), aici la Madrid sunt "aproape" in libertate. Insa Gorilele sunt probabil cele mai afectate de conditiile arbitrare in care traiesc.



Cu toate acestea, delfinii imi par cei mai veseli, mai ales spectacolul oferit de ei, i-am vazut si acum un an, insa anul acesta defilau si dansau pe muzica lui MIchael! wow !! A fost incredibil....MI-au placut asa mult, ca la plecare mi.am cumparat o cana mare galbene cu delfini , pentru a dejuna zilnicele cereale cu lapte.
Sper ca animalutele sa fie sanatoase si bucuroase aici, cu toate ca as prefera sa le vad in libertate, alaturi de "amicii" lor, "de acasa"....
Mi-au placut eleganta pasarilor flamingo, culoarea roz-salmon, cred ca nu se simteau incomode acolo, erau in libertate, nu in custi.

Probabil de aceea vreau sa merg in Madagascar....sa vad acei lemuri haiosi in habitatul lor natural, liberi. Lemurii, aceste primate haioase, sunt foarte rapide, le-am vazut alercand si sarind dintr-un copac in altul. Ce simpatici sunt!

No hay comentarios:

Publicar un comentario