Powered By Blogger

miércoles, 7 de julio de 2010

Coplesitor!

Am ajuns inapoi la Madrid, dupa 5 minunate insa scurte zile la Bucuresti. Cel putin acolo era racoare, aici e imposibil de respirat, nici macar in casa nu este destul de bine de suportat.
Acum avem 40 de grade! si maine se anunta cea mai calduroasa zi, de vina fiind niste valuri de caldura provenite din Africa de Nord.

Cred ca e prima oara cand prefer sa fiu pe platforma mea din M.Nordului (din cauza temperaturilor extrem de acceptabile)..insa numai si doar din acest unic motiv, hhahaa
oricum mai devreme sau mai tarziu ajung acolo curand...

Acum imi cam vijie urechea stanga. Ieri cel putin nu auzea nimic. Chestia e ca mereu cand zbor si am loc la fereastra mi se infunda....si eu zbor des, chiar foarte in ultima vreme...

Vreau ploaie, mica sau mare, insa sa stie ca este tare dorita si aici...

No hay comentarios:

Publicar un comentario