Powered By Blogger

viernes, 3 de septiembre de 2010

Aberdeen

Sunt din nou pe pamanturi legendare scotiene, insa nu am ajuns inca pe platforma, sunt obisnuita cu schimbarile brusce ce pot apare in orice moment.
Asa ca din motive iarasi credibile, sunt in capitala europeana a petrolului; azi am mers la film, am vazut The Switch cu Jen Aniston, de fapt numai pentru ca aparea ea am si ales sa merg, imi place tare mult de cand actua in Friends.
Comedia romantica( cu care ne-a obisnuit si care ii "vine" destul de bine) a fost lejera, agradabila, simpatica , dar usoara. Mi-a placut mult mai mult Me& Marly (poarte si datorita faptului ca aparea frumosul labrador auriu).
Acum ar trebui sa invat ceva, prea curand am test la Learning Strategies (pt master, pe care nu mai am nici o motivatie sa il continui, poate doar din instinct si din simplu fapt ca nu vreau sa las lucrurile neterminate).

Life ' s not easy, my friend!

No hay comentarios:

Publicar un comentario