Powered By Blogger

domingo, 22 de abril de 2012

Viata pe o platforma

De fapt nu prea ai timp liber in afara celor 12 ore zilnice de lucru..
Daca ai bafta sa chiar lucrezi pe o platforma stabila sau "jack-up" , atunci ai baftam, deoarece pe una "plutitoare" ( semisubmersible)esti intr-o continua agonie (poate exagerez putin, insa e destul de Basic totul).

Unde sunt acum nu este bine, insa nu ma pot plange ca lucrez pana lesin, toata iarna am asteptat "dupa vreme" (termen tehnic: Waitning on weather), pentru ca la mai mult de 2 m valuri, nu se face nimic pe drill-floor. Si marea bafta(sau poate ghinion) a fost ca nu se foreaza aici si nici nu se intentioneaza asa ceva pentru tot anul, se fac lucrari tehnice de abandonare a sondei vechi de 30 de ani.

Eh, eu ce vroiam sa spun este ce fac eu in retsul orelor cand nu lucrez. In tura asta (care parca nu se mai termina...) am fost destul de activa, am mers la sala in fiecare zi (in ultima saptamana), am stat de vorba cu colega rusoaica si am navigat pe Net, am citit ultima carte a lui Sue Townsend (The Woman who went to bed for an year) si am studiat un pic.]
Din pacate nu exista Sauna, si se pare ca sufar din pricina acestui fapt, nu pot dormi suficient ...Sauna are efectul de a ma relaxa.

Viata nu prea ai pe platforma, vi, lucrezi , dormi--mananci- pleci. Atat.
Prin alte parti pe unde am fost, pe platforme mari de productie ai cinema si poti vedea filme acolo, sunt cursuri de body-pump sau yoga si trece timpul mult mai repede cand esti total izolat in mijlocul marii...
Asta imi doresc, sa treaca repede acest cumplic calvar zilnic numit JOB.

No hay comentarios:

Publicar un comentario